Teknisk bistand

Teknisk bistand

Har du tekniske spørsmål ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi eller annet teknisk personell prøve å hjelpe deg så langt som mulig over telefon.

Mistanke ved varmeleveransen

Før dere ringer til AEVs kundeservice gå igjennom «Egenkontrollen». 

Hvis det er et ønske om feilsøking vil feil som skyldes kundens anlegg faktureres etter medgått tid. Klikk her for å se våre gjeldende timepriser. 

Mistanke om feil på ditt lokale varmeanlegg

Teknisk bistand ut over det som kan løses over telefon vil sannsynligvis kreve en nærmere analyse i form av teknisk kontroll.  Vi kan ta denne type oppdrag hvis vi har kapasitet, men normalt vil vi henvise dere videre til noen rådgiver- eller rørleggerselskaper. Dette vil bli fakturert etter medgått tid med en fast timepris.

Rådgivning

Vi gir gjerne råd så langt det lar seg gjøre ved valg av tekniske løsninger for nybygg eller rehabilitering som skal tilknyttes våre fjernvarme og fjernkjølenett.  

Pil høyre desktop Copy 2Created with Sketch.

Del artikkel

Share on facebook
Share on linkedin

Teknisk bistand

Har du tekniske spørsmål ta kontakt med vår kundeservice, så vil vi eller annet teknisk personell prøve å hjelpe deg så langt som mulig over telefon.

Created with Sketch. i
Informasjon eller faktaboks
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.
Telefon ikonCreated with Sketch.

Kontakt oss

Kryss enkelCreated with Sketch.
Pil enkelCreated with Sketch.
  • Vi er mange ansatte i Akershus Energi, fordelt på ulike forretningsområder. For at du skal være sikker på at meldingen din kommer frem til riktig person, har vi gjort det enkelt for deg å velge mottager her.